Wij zijn als ROC Aventus ons aan het verdiepen in wat iXBRL voor de organisatie betekent en momenteel bezig met de processtap oriëntatie softwareleveranciers. Indien mogelijk zouden we graag vanuit andere deelnemende mbo-instellingen vernemen welke keuze zij gemaakt hebben wat betreft softwareleverancier en wat hun ervaringen zijn wat betreft implementatie en gebruik van deze pakketten. Eventuele reacties zie ik graag tegemoet. Dit kan eventueel ook per e-mail: e.vanleeuwen@aventus.nl
- Eric van Leeuwen
- 26 mei
- Eric van Leeuwen
- ·
- Aangepast 27 mei
- 3
- 100
- Proefjaar
- steljevraag aanhetwoord